Stránka 1 z 1

Odmítnutá aktivace programu na dalším počítači

Napsal: 26 bře 2011 15:53
od admin
POZOR:
Častý problém, který vzniká při aktivaci programu na druhém počítači.

Pokud při aktivaci programu na prvním počítači špatně zadáte email který jsme vám zaslali, program se zaregistruje pod tímto špatným emailem.

Např. vaše licence je:
Registration: licence232@wysiwygwebbuilder.cz
Serial Number: WB700-3333-5555-6666-7777-7777

Při první registraci spleteme email a program zaregistrujeme následovně:
Registration: licence232@wxsiwygwebbuilder.cz
Serial Number: WB700-3333-5555-6666-7777-7777

Ničemu to sice nevadí ale je nutné na dalších dvou počítačích použít při aktivaci programu tento spletený email (tedy licence232@wxsiwygwebbuilder.cz ), jinak program na dalších počítačích již pod správným emailem nezaregistrujete. Program bude hlásit, "použijte jiný email".

Co je nutné udělat?
1. Zjistit, pod jakým špatným emailem jsme program zaregistrovali. Je nutné nahlédnout do registrů:
Zvolte start / spustit / napiště regedit (enter)

Otevřte klíč
HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Pablo Software Solutions \ WYSIWYG Web Builder X \ Settings \ Name - zde je email na který máte program registrován. Tento email je nutný zadat do formuláře pro aktivaci programu na dalším počítači.

2. Pokud jsme program zaregistrovali na jediném počítači, zadali špatně email, poté jsme nějakou dobu program používali a za čas počítač kompletně přeinstalovali, již nemůžeme zjistit pod jakým emailem jsme program registrovali (registr již je smazán). V tom případě je nutné obrátit se na tento email: info@pablosoftwaresolutions.com, napsat jim původní licenci a oni nám zjistí pod jakým špatným emailem jsme program zaregistrovali.